Ny uppdatering

Hej
Hamnade framför internet även idag. Igår gjorde vi ett helt fantastiskt fint dyk med dykskolan på Inhaca. Säkerheten var inte på topp eller snarare det sämsta man kan tänka sig. Att ingen försvann i mörkret och vågorna är ett mirakel. Vi såg STORA fiskar, kuddsjöstjärnor, räkor och languster samt dom farliga stenfiskarna, dock inga hajar.
Projektet löper vidare och är för tillfället väldigt glassigt. Idag har jag legat framme i båten med en GPS i ena handen och en penna i andra medan Linus och Johan arbetat med kamerorna. Snart kommer det dock bli hårt arbete när stora betongklumpar ska ner i vattnet på våra fasta lokaler. Solen är väldigt stark och det är fortfarande solfaktor 50 och 30 som gäller.
Gällande mat så grillar vi en hel del fisk och kyckling, det är dock ont om frukt och grönsaker men ibland får vi tag i tomater gurka och paprika i byn.
på återseende
/Brunettsandra

Kommentarer
Postat av: Dimming

Hej vacker

Får flashbacks och önskar jag var där med dig. Gå på stranden till byn ta en öl i en av hyddorna :) Skönt att höra att du kan ta det lite lugnt nu i början och väldigt roligt att följa din resa. Håller tummarna att internet funkar framöver. Härhemma börjar vårsolen kämpa sig fram liksom några tulpaner, men jag hade helt klart hellre träffat lite vinkarkrabbor och sjökor ;) Många kramar/Dimming

2012-02-26 @ 19:35:51
Postat av: Emma

Lyckliga dig som får dyka på Inhaca! Jag fick ju bara snorkla. Ska bli kul att följa experimentet, jag ser med spänning fram emot rapporter in betongklumpar, snurror, montering o sånt. Jag har ju en bild i huvudet av hur allt kommer bli men hoppas att den inte stämmer överens med verkligheten...

2012-02-26 @ 23:31:41
Postat av: Hasse

Hej sandra ni verkar ha det bra i solen här hemma är det vår. voven och jag har blivit bestisar vi går långa promenader och jag tycker han blivit bra på att lyda vi tränar varje dag det går åt lite frolik men vad gör det.Går det bra för snickaren(det kunde ju ha varit jag men och andra sidan dåkunde jag inte ha charlie med mig) kram pappa o mamma

2012-02-29 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0