Mer Safari

Det gäller att ladda upp bilderna i omgångar innan internet dör

Kommentarer
Postat av: malin

Jättefina bilder!! Lite avis är jag...inte så lite faktiskt :)

2012-03-19 @ 11:46:23
URL: http://mallanp.blogg se
Postat av: Tina

Åååhh! underbara bilder!! :D saknar dig jätte mkt! tror katterna börjar undra vart du är! men Jag och Oscar har blivit bästisar, han sover hos mig varje natt och väcker mig me sina stångningar! Morris har haft 6 fästingar och Sessan håller sig på feminina sidan ;) Pluggar till 4 prov dessa 2 veckor, galet mkt! sen v.15 börjar min praktik. Först mjölkgård sen på en köttgård där ja ska få va me om kalvning 2 veckor! :)

sen kommer ja hem hit till nordens ark!

Ta hand om dig!!

kramar <3

2012-03-24 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0